طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود
سرخط خبرها

شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو معرفی شدند + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۸۵۹۴۵
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو معرفی شدند + مشخصات و قیمت
شیائومی همان‌طور که وعده داده بود، امروز در مراسمی از جدیدترین گوشی‌های سری T رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو از طراحی یکسان بهره می‌برند و به دوربین لایکا مجهز شده‌اند. این گوشی‌های هوشمند تا ۴ نسخه اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد و تا ۵ سال برای آن‌ها به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد شد.

شیائومی برای اولین‌بار در گوشی‌های سری T از دوربین لایکا استفاده کرده و مانور زیادی روی این موضوع داده است. قبلاً شاهد استفاده از فناوری لایکا در گوشی‌های پرچمدار شیائومی بوده‌ایم.

مشخصات شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو

شیائومی در گوشی‌های سری ۱۳ تی از دوربین اصلی سه‌گانه استفاده کرده که دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. این گوشی‌های هوشمند همچنین از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برند. هر سه دوربین با همکاری لایکا توسعه یافته‌اند و دوربین اصلی و تله‌فوتو دریچه دیافراگم f/۱.۹ دارند. این گوشی‌های هوشمند به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز هستند.

در این گوشی‌های هوشمند از تراشه‌های ۴ نانومتری مدیاتک استفاده شده است. مدل پرو از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس بهره می‌برد و در بالاترین نسخه به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. انرژی شیائومی ۱۳ تی پرو را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تأمین می‌کند.

شیائومی در مدل ۱۳ تی پرو از سیستم مدیریت باتری Surge با دو تراشه متفاوت P۱ و G۱ استفاده کرده است.

۱۳T و ۱۳T پرو شیائومی معرفی شدند + مشخصات و قیمت

شیائومی ۱۳T تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا دارد که درحقیقت همان دایمنسیتی ۸۲۰۰ با کمی بهبود با همکاری شیائومی است. این گوشی هوشمند از ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند همچنین به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت مجهز شده است.

قیمت شیائومی ۱۳ تی و ۱۳ تی پرو

انرژی شیائومی ۱۳ تی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تأمین می‌شود که یک کاهش نسبت به سرعت ۱۲۰ واتی شیائومی ۱۲T محسوب می‌شود. باتری این دستگاه در مدت ۴۲ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو به اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده‌اند و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI ۱۴ را اجرا می‌کنند. شیائومی وعده داده است که برای این گوشی‌های هوشمند تا ۴ نسخه اصلی اندروید را منتشر می‌کند و همچنین خریداران این محصولات تا ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

شیائومی ۱۳ تی در نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۶۵۰ یورو قیمت دارد. شیائومی ۱۳T پرو در نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۸۰۰ یورو قیمت دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->